Deskundige en warme begeleiding

Ik kwam een tijdje geleden bij Irma, omdat ik zoveel onrust bij me had en wist niet waar dat vandaan kwam. Irma heeft me behandeld en ik voel me al stukken beter. Irma is een kundige en lieve vrouw die het beste met je voor heeft. Ik zou haar zeer zeker aanbevelen

Wilmie Benneker